  • 1. Data: 2005-07-05 09:57:39
    Temat: zaswiadczenia
    Od: jak <e...@o...pl>

    Mam takie pytanie:

    Czy zaswiadczenie z US o niezaleganiu w podatkach wystawione na
    poszczegolnych wspolnikow spolki jawnej (osobno dla kazdwego wspolnika)
    siwadczy o tym ze spolka nie zalega z podatkami czy tylko kazdy ze
    wspolnikow?
    Codzi mi o to czy zaswiadczenia dla Jana Kowalskiego i Andrzeja Nowaka
    maja cos wspolnego z zaswiadczeniem dla KOwalski&Nowak Sp. jawna

    z gory dzieki serdeczne za podpowiedzi
    pozdr.

  • 2. Data: 2005-07-05 11:48:03
    Temat: Re: zaswiadczenia
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "jak" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poszczegolnych wspolnikow spolki jawnej (osobno dla kazdwego wspolnika)
    > siwadczy o tym ze spolka nie zalega z podatkami czy tylko kazdy ze

    Każdy ze wspólników

    > Codzi mi o to czy zaswiadczenia dla Jana Kowalskiego i Andrzeja Nowaka
    > maja cos wspolnego z zaswiadczeniem dla KOwalski&Nowak Sp. jawna

    Mają i to sporo.

    Co się tyczy zaświadczeń:
    do pełnego kompletu powinno być:
    - Kowalski
    - Nowak
    - Spółka (bo może przecież płacić VAT oraz PIT-4)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński