  • Data: 2006-03-05 19:21:38
    Temat: zapomniałem odpisać fundusz remontowy
    Od: "przempo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dziń dobry
    zapomniałem o odpisaniu funduszu remontowego za lata 2003 i 2004 - rok
    2005 już rozliczę poprawnie, ale nasuwają mi się pytania co do
    rozliczenia lat 2003 i 2004.

    wiem już napewno, że muszę zrobić korekty pitów 37 i D za lata 2003 i
    2004, z 2003 nie ma problemu, ponieważ już coś tam rozliczałem w picie
    D, dlatego korekta sprowadza się do dodania kwoty funduszu. Watpliwości
    mnie dopadły przy picie D za 2004 rok - czy w pola " kwota odliczeń z
    tyt. wydatków poniesionych w 2003r." wpisać faktyczną kwotę, którą
    zwrócił mi już raz US, czy wpisać te nową kwotę powiekszoną o odpis
    wynikający z dodania funduszu remontowego. Oczywiście zapytanie dotyczy
    także pitu za 2005 rok gdzie sytuacja bedzie prawie taka sama, z ta
    tylko róznicą, że w 2004 r nie dokonywałem żadnych odpisów w picie D -
    czy ktoś może mi pomóc rozwiać moje wątpliwości ?

    za okazaną dziękuję