  • 1. Data: 2003-05-07 08:07:13
    Temat: zamykanie i otwieranie DG
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    Witam,
    Mam taka sytuacje, ze musze zaknac DG jednego dnia i drugiego otworzyc nowa.
    Dowiedzialem sie, ze REGON sie nie zmienia, ale to dopiero poczatek.
    Cala procedura ma sie odbyc 22-23 maja, i w zwiazku z tym mam kilka pytan.
    1. Jak bedzie z oplatami na ZUS ? Czy nie dojdzie do sytuacji, ze bede
    musial 2 razy placic ZUS ?
    2. Jestem VAT-owcem, czy przy ponowynm otwieraniu firmy, bede musial
    zaplacic te 152 PLN w US ?
    3. Przy zalozeniu, ze nie zmienia mi sie dane DG, z wyjatkiem daty
    rozpoczecia, czy kontrakt zawarty z poprzednia DG bedzie wazny z nowa -
    pytam tak dla pewnosci - bo wydaje mi sie, ze nie.
    4. Nie mam zadnych ST ani zadnego wyposarzenia, o czym innym musze pamietac
    podczas zamykania DG ?
    5. moze jeszcze jakies sugestie ?

    Dziekuje, Rafal