  • Data: 2008-11-06 00:15:17
    Temat: założenie lokaty 50k na drugą osobę a US
    Od: "lex" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ! Mam w jednym z banków kwote w PLN przekraczająca planowane
    bezpieczeństwo przez BFG tj. ponad 50k euro i chcę tę nadwyżke przelać na
    konto banku drugiego lecz na konto należące do mego syna z zamiarem
    założenia lokaty 3 miesięcznej / ja przebywam za granica i chwilowo nie mogę
    tego zrobić osobiście/ . Po upływie tego okresu osobiście te pieniądze wezmę
    lub przejdą one przelewem na konto które w międzyczasie będąc w Polsce
    założę w tym samym lub innym banku..
    W związku z tym , że jest to duża kwota mam pytanie czy US nie może robic
    jakichś kłopotów oraz zadawac dodatkowych pytań co jest zawsze stresujące a
    czasami może skończyć się / znając nasze urzędy oraz prawo / jakimis
    konsekwencjami finansowymi gdyby na siłe potraktowali to np. jako pożyczkę ,
    czego chciałbym uniknąć .
    Dziękuje z góry z informację .