  • Data: 2002-09-22 22:03:12
    Temat: zalozenie firmy
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wysylam ten mail juz na 3 grupe, zwykle tylko mnie przesylaja do innej.
    prosze o odpowiedz i przepraszam, jesli ktos czyta to po raz 3:)

    Witam,
    chcialbym zalozyc wlasna firme, ktora zajmowalaby sie uslugami internetowy,
    miedzy innymi obsluga sieci komputerowych. Mam w zwiazku z tym kilka pytan:
    1) slyszalem, ze na udostepnianie internetu trzeba miec koncesje.. czy to
    prawda?? jak zalatwic taka koncesje? gdzie i ile to kosztuje??
    2) gdzie moge dowiedziec sie jakis informacji jak zalozyc firme? Chodzi mi
    o to, do jakich urzedow musze sie zglosic, jakie sa pozniejsze koszty
    takiej firmy (to znaczy firma bedzie miec maly obrot, a zysk to juz bardzo
    maly, jestem uczniem LO, jakie sa takie koszty, ktorych sie nie da ominac,
    nie chodzi mi tu o podatek od zysku , ale np. ZUS).
    najlepiej prosilbym o jakas strone, gdzie dowiem sie wiecej jak zalozyc
    firme, co zalatwiac, ile to trwa, po prostu wszystko.
    Serdecznie dziekuje,
    pozdrawiam