  • Data: 2004-02-15 17:40:48
    Temat: zaległe podatki do US
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W 2002 r. prowadząc działalność narobiłem sobie trochę długów w Urzędzie
    Skarbowym. Zalegam z opłatą vatu i pod. dochodwego. Miałem nadzieję odrobic
    zaległości w 2003 lecz się nie udało. Teraz dostałem wezwanie do wydziału
    egzekucji w US i zmuszony jestem zapłacić. Problem w tym że nie bardzo mam skąd
    wziąść pieniądze. Grozi mi zajęcie samochodu i zlicytowanie mienia.
    Chciałbym spytać Szanownych grupowiczów może się ktoś oriantuje czy:

    1. mając perspektywy poważnych dochodów (ale dopiero od kwietnia)istnieje
    możliwośc rozbicia należności na raty i np. spłata w 1 rok
    2. jak jest z odsetkami i kosztami egzekucyjnymi - czy istnieje możliwośc ich
    umożenia/zmniejszenia itp.

    Na koniec dodam że komornik z którym rozmawiam raczej nie jest skłonny do
    kompromisu i postawił mi niewykonalny termin spłaty na 25 marca br. W przypadku
    zajęcia mi mienia i samochodu odbieże mi możliwość spłaty należności. Do kogo
    się zwrócić w US? Czy jest jakiś inny sposób przedłużenia okresu spłaty? Co
    zrobic?

    Pozdrawiam
    Artur
    PS: rok 2003 mam raczej w porządku w US