  • Data: 2007-08-07 14:41:30
    Temat: zakup polowy mieszkania
    Od: pomidorek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem:
    W lutym kupilem z moja dziewczyna mieszkanie. Niestety tak wyszlo ze
    sie rozstalismy. Dogadalismy sie co do sprzedania jej polowy mieszkania.
    W banku podpisalismy aneks do umowy kredytowej, kredyt jest teraz na
    mnie. Poszlismy do notariusza i tutaj problem: Notariusz nie wie jak to
    zrobic zeby ominac placenie 20% podatku od darowizny. Odwolal jedno
    spotkanie bo wciaz mysli i szuka sposobu... Chcialem mu jakos pomoc..:)

    Czy ktos z Was juz to przerabial ?

    pozdrawiam
    pomidorek