    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zakup na allegro, przedpłata, brak proformy
    Date: Tue, 05 Jul 2011 09:25:06 +0200

    Witam
    nie lubię się kopać z koniem, a przyszło mi się kopać z dwoma...
    Kupiłem, ze swojego prywatnego konta, na allegro pewien przedmiot dla
    firmy w której pracuje.
    Sprzedawca nie wysyła za pobraniem, jedynie przelew, sprzedawca nie chce
    wystawić faktury proformy.
    Natomiast moja firma nie chce wykonać przelewu bez żadnego papieru.
    No niby jest zawarta umowa na zakup, i na tej podstawie można by puścić
    przelew, ale umowa ta jest zawarta pomiędzy mną a sprzedawcą, a nie
    pomiędzy sprzedawcą a moją firmą.

    Z której strony to ugryźć aby przerwać błędne koło?
    Pomyślałem że może zapłacę przelewem ze swojego prywatnego konta, a jak
    przesyłka i faktura przyjdzie to rozliczę gotówkę w firmie. Ale
    księgowość i na to się buntuje, bo na fakturze będzie zapłacono przelewem.
    Jak i jedna tak i druga strona chce być bardziej niż święta w
    papierkologii.. co w takiej sytuacji zrobić?