  • Data: 2011-07-05 10:44:09
    Temat: Re: zakup na allegro, przedpłata, brak proformy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Jul 2011, Albercik wrote:

> [...]
    [...]
    > ee żaden problem, wielokrotnie kupowałem przedmioty na firmę,
    > faktury były prawidłowe

    Prawidłowe "na firmę" czy prawidłowe "na ciebie"?
    Prawo do do odliczenia VAT przysługuje z faktury wystawionej dla
    podatnika.
    Znaczy rozumiem obawy wyrażane przez jureq, związane z faktem
    że skoro sprzedawca zajął dość sztywne stanowisko w sprawi proformy
    to można się spodziewać i innych "utrudnień".

    pzdr, Gotfryd