    From: Kristofor <gkri<wytnij>@kki.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zajecie konta firmy przez ZUS - za duza kwota !!
    Date: Sat, 18 Mar 2006 15:11:00 +0000 (UTC)

    Wlasnie mnie krew zalala
    odebralem dzisiaj na poczcie polecony z ZUS
    a tu tytuly wykonawcze skierowane do banku o zajeciu konta.

    I to ze samo zajecie jest to mnie tak nie zdenerowalo,
    bo sie tego tak po cichu spodziewalem, ale podliczylem
    kwoty z tytulow wykonawczych lacznie z kosztami egzekucyjnymi,
    kosztami upomnienia i odsetkami
    i ni wzab nie wychodzi mi kwota blokady na koncie, ktora jest
    wieksza dokladnie o 20% od sumy kwot z tyt. wykonawczych.

    O co chodzi z ta kwota zajecia zwiekszona o 20% ???

    Dzieki z gory za wszelkie info w temacie.
    Pozdrawiam
    Kristoforos