eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwystawić f-rę czu umowa o dzieło - DG dopiero od 1.10 a zlecenie już teraz › wystawić f-rę czu umowa o dzieło - DG dopiero od 1.10 a zlecenie już teraz
  • Data: 2006-09-18 19:27:46
    Temat: wystawić f-rę czu umowa o dzieło - DG dopiero od 1.10 a zlecenie już teraz
    Od: bsado <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprawa ma się jak w temacie, czyli w papierach mam termin 1.10.2006
    rozpoczęcia DG (tak podawałem w UM i US przy rejestracji VAT). Zlecenie
    na usługę pojawiło się już teraz i w związku z tym mam pytanko, czy
    podpisać umowę o dzieło czy już wystawić f-rę VAT i zacząć księgować już
    jakby była to faktycznie prowadzona działalność?
    Nie wiem czy na właściwej grupie pytam, ale wydaje mi się, że obraca się
    tu wiele kompetentnych osób, które mogą coś wiedzieć na ten temat.
    pozdr
    bsado