  • 1. Data: 2004-12-07 08:53:36
    Temat: wynajem mieszkania, pit-5, amortyzacja, etc.
    Od: "Verseau" <v...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    szukam kogos, kto pomoglby mi wypelnic PIT-5. Wynajmuje prywatne mieszkanie
    firmie, wystawiam im co miesiac rachunek. Przyszedl czas, ze moj dochod
    przekroczyl kwote wolna od podatku. Chcialbym prawidlowo wypelnic te
    deklaracje, ale nie wiem jak. Szczegolnie, ze jeszcze czytalem o
    amortyzacji... i teraz mam metlik. Poza tym - kompletnie sie na tym nie
    znam... jestem z Warszawy. Gdyby ktos mogl mi powiedziec co i jak, bede
    wdzieczny... oprocz wdziecznosci proponuje tez dobre wino... powtorze :
    dobre! :)

    Dzieki,
    Kaj