  • 1. Data: 2004-12-06 21:33:14
    Temat: jaka kara za niezgloszona dzialanosc noszaca znamiona dzialanosci gospodarczej
    Od: "fikumiku" <...@...c>

    zdarzylo mi sie sprzedac na umowe kupna-sprzedazy kilka
    urzadzen zrobionych przez siebie
    niektore sprzedalem na umowe o dzielo ....
    interes sie rozkreca i planuje zalozenie dzialanosci tylko

    zastanawiam sie tylko co by bylo gdyby ktos zarzucil mi ze wczesniej
    dzialanosci nie zglozilem
    na podstawie jakich przepisow moglbym byc ukarany
    i jaka moglaby byc ta kara?

  • 2. Data: 2004-12-06 22:01:16
    Temat: Re: jaka kara za niezgloszona dzialanosc noszaca znamiona dziala
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Masz szczescie bo wlasnie czytalem "kodeks karno-skarbowy", gdzie sa
    odpowiedzi na Twoje pytania.

    Nie chce mi sie teraz do niego wracac, wiec sam wygoogluj :) To ze strony
    urzedu skarbowego. Oprocz tego jeszcze zapewne kara za nielegalna dzialanosc i
    zalegly ZUS.