  • Data: 2006-02-18 15:22:01
    Temat: wynajęcie serwera w UE, a rozliczenie
    Od: Bartłomiej <e...@s...pocztowa> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem, jak rozliczyć serwer dedykowany wynajmowany od firmy z
    Holandii.
    Moje rozumowanie:
    Nie ujrzał on nigdy Polski, więc nie mogę tego traktować jako
    wewnątrzwspólnotowe nabycie towaru. Powiedzmy, że jest to import usługi.
    dostaje fakture z 19% vatem.
    Jak teraz postępuję będąc płatnikiem vat? Czy muszę się rejestrować jako
    płatnik vatu europejskiego? Czy mogę się nie rejestrować i wrzucić vat w
    koszty?