    From: "gs" <g...@N...hambawenah.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: wynajecie mieszkania w bloku a dzialalnosc gosp.
    Date: Sun, 7 Sep 2003 16:32:22 +0200

    Witam

    wlasnie jestem w przededniu podpisania umowy o wynajecie mieszkania... mam
    zamiar tam mieszkac ale i (w jednym z 2 pokoi - chcialbym postawic sobie
    komputer i prowadzic DG - tworzenie www itp.)
    pytanie jak to sprawnie zalatwic?

    - czy zameldowanie tymczasowe wystarczy?
    - czy musze zmieniac dane we wpisie do DG i innych dokumentach?
    - czy musze to wynajete mieszkanie traktowac jako siedzibe a nie np ten
    jeden pokoj jako pracownie?, DG prowadze samodzielnie....
    - czy w spoldzielni mieszkaniowej musze cos zglaszac i czy to kosztuje?

    Do tej pory prowadze w mieszkaniu moich rodzicow gdzie jeszcze mieszkam (nie
    wiem o zadnych formalnosciach ze strony spoldzielni mieszkaniowej...)

    prosze o pomoc bo powoli zaczynam sie gubic... co wiecej... w gre wchodzi
    rowniez przeniesienie SDI na to nowe mieszkanie...
    ktos mial doswiadczenia tego typu? warta jest skora wyprawki?

    posdrawiam
    gs