  • Data: 2003-08-20 15:05:13
    Temat: wniosek o wpis do ewidencji DG
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Składałem niedawno wniosek o wpis do ewidencji DG, w którym jako
    przedmiot działalności wpisałem usługi informatyczne i dalej
    wyszczególniłem (montaż, serwis, konfiguracja sprzętu, instalacja,
    konfiguracja oprogramowania itp). Miła pani w urzędzie kazała mi wniosek
    jeszcze raz przepisać bez wyszczególniania (czyli zostawić same usługi
    informatyczne), "bo jak będzie pan chciał robić coś więcej, to trzeba
    będzie nowy wniosek skadać, a to kosztuje 50zł, a tak będzie ogólnie".
    No i teraz pytanie: jak miałyby wyglądać wystawiane przeze mnie faktury?
    Mogę wpisać jako usługę np. "serwis drukarki" i będzie to podchodzić pod
    usługi informatyczne (nikt się nie przyczepi, że wychodzę poza
    zadeklarowaną działalność), czy też nieważne co bym zrobił mam wpisywać
    "usługi informatyczne"? A może od razu mam iść po nowy wniosek i
    "podziękować" pani urzędniczce?
    Czy koszty rozpoczęcia działalności (100zł za w/w wniosek, 150zł za
    zostanie vatowcem) mogę wliczyć w KUP?

    Maciek