  • Data: 2003-07-11 12:29:58
    Temat: wlasna dzialalnosc gosp. i rozliczanie
    Od: "gapcio" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem w trakcie zakladania wlasnej dzialalnosci gospodarczej 1 osobowej.
    Bede prawdopodobnie wystawial maks. pare faktur miesiecznie, no i chcialbym
    odpisywac sobie niektore zakupy od podatku dochodowego i VATu.
    Niestety w temacie jestem laikiem, chcialbym sie z tym wszystkim zapoznac.
    Czy ktos moze polecic mi jakas literature na ten temat? Cos banalnego
    najlepiej ;)

    Dzieki,
    pozdrawiam
    gapcio

    --
    'Perhaps one day, sometime in the future,
    without any reason, without warning you will feel lonely.