  • Data: 2006-07-16 12:47:14
    Temat: wiata na samochód
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wątku: news:e8gj9c$7jm$1@nemesis.news.tpi.pl pytałem, czy budowę wiaty na
    samochód firmowy mogę zaliczyć w koszty DG. Powstają jednak inne pytania, na
    które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi w googlach:

    1. Jakie ograniczenia konstrukcyjne obowiązują, aby nie wymagane było
    zezwolenie na budowę?

    2. Czy taki obiekt, nie wymagający pozwolenia na budowę, może być
    opodatkowany jak za powmieszczenie do wykonywania DG?

    Bardzo, bardzo proszę o odpowiedzi - jestem chory, mam ograniczony dostęp do
    netu a decyzję muszę podjąć przed operacja!

    Piotr