  • Data: 2005-09-21 12:37:10
    Temat: waloryzacja o wskaznik miesieczny WIBOR
    Od: "Pawel" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    To raczej nieodpowiednia grupa ale innej bardziej adekwatnej nie znalazlem.
    Mam taki zapis w umowie z deweloperem (nowe mieszkanie):
    niezaplacona czesc ceny lokalu ulega waloryzacji o wskaznik miesieczny WIBOR
    (ogloszony na pierwszy dzien roboczy kazdego miesiaca) poczawszy od _data_
    roku do dnia platnosci kazdej raty.

    mnie tylko zastanawia jak to jest ze wysokosc raty wzrosla a WIBOR maleje,
    czego nie rozumiem? :)