  • Data: 2008-02-14 20:34:17
    Temat: vat w kup
    Od: marjek <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam mały problem z zaliczeniem vatu w kup.
    Ponieważ mam sprzedaż opodatkowaną i zwolnioną to część vatu z kosztów
    rozliczam na zasadzie proporcji.
    Działalność rozpocząłem w ubiegłym roku.
    Wyliczyłem szacunkowo proporcję i tak rozliczyłem vat.
    Tego nieodliczonego nie wrzuciłem w kup (nie wiem czy prawidłowo).
    Teraz po zakończonym roku mogę wyliczyć właściwą proporcję i odpowiednio
    skorygować vat za 2007 - tak zrobię (w kwietniu bo rozliczam się
    kwartalnie).
    Czy wtedy (kwieceń 2008) mogę wrzucić ten nieodliczony vat w kup, czy
    powinenem zrobić to wcześniej? A może wcale nie mogę go zaliczyć do kosztów?
    Sam już nie wiem.
    Może coś podpowiecie.

    Pozdrawiam,
    Marek.