  • Data: 2006-01-22 14:35:32
    Temat: vat-r okoliczności określające obowiązek podatkowy
    Od: "tomek pe" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem tu nowy, ale będę chyba częstym gościem :)

    Mam pytanie odnośnie formularza vat-r. Konkretnie chodzi o C.1 - 28. ogólne
    informacje - kwardat 9. "podatnik będzie dokonywał sprzedaży wysyłkowej na
    terytorium kraju, zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy"
    Zabijcie mnie, ale nie potrafię ze zrozumieniem przyjąć tego artykułu tym
    bardziej, że odnosi się do 4 innych art. Sprawa dla mnie o tyle ważna, że
    moja działalnośc opierać się bedize na sprzedaży wysyłkowej i ten punkt
    chyba jest dla mnie istotny. Czy możecie mi to "na chłopski rozum" wyjaśnić?
    Podaję link do ustawy http://www.vat.pl/att/przepisy/VAT_2005.pdf

    --
    pozdrawiam,
    Tomek