  • Data: 2004-05-10 15:33:14
    Temat: vat na zzałożenie internetu
    Od: "małgorzata szot" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jaki bedzie vat na zalozenie internetu, lacze radiowe? W przypadku mojej
    dzialalnosci, wiaze sie to z z przeciagnieciem, polozeniem i wmontowaniem
    kabli, zalozeniem anteny radiowej, najczesciej w domkach jednorodzinnych. Z
    tego co czytalam w ustawie o podatku od tow. i uslug roboty ogolnobudowlane i
    montazowe zwiazane z budownictwem mieszkaniowym sa opodatkowane stawka 7%.
    Czy w tym przypadku tez moge ta stawke zastosowac? A jak to sie ma do tych
    samych uslug do kwietnia 2004, a potem od maja 2004?
    Problem jest o tyle pilny iz, w ostatnich dniach kwietnia zakladalam 2 osobom
    internet w domu, vatovcem jestem od ostatniego tygodnia kwietnia i nie mam
    pojecia z jakim vatem mam wystawic fakture, a gdzie nie zwroce sie o pomoc
    dostaje rozne odpowiedzi - raz ze 22% a raz ze 7%. Nawet na stronach firm
    oferujacych te same uslugi tez za zalozenie sa rozne stawki ;)
    Du urzedu juz napisalam zapytanie, ale jeszce nie mam odpowiedzi :( A termin
    na wystawienie faktury mija :/

    pozdrawiam
    gosia