  • 1. Data: 2006-08-27 18:08:11
    Temat: vat-6 -- nie moge znalezc formularza
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Wspolnota mieszkaniowa chce byc zwolniona z VAT,
    ale na stronie izby (http://www.izba-skarbowa.waw.pl/) nie moge znalezc
    formularza VAT-6.

    Cos sie pozmienialo?

    WR

  • 2. Data: 2006-08-28 20:18:02
    Temat: Re: vat-6 -- nie moge znalezc formularza
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Aug 2006, Witold Romaniak wrote:

    > Wspolnota mieszkaniowa chce byc zwolniona z VAT,
    > ale na stronie izby (http://www.izba-skarbowa.waw.pl/) nie moge znalezc
    > formularza VAT-6.

    VAT-6 czy VAT-R ?
    Pozycja 26.4 ;)
    http://mofnet.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/vat_2006/vat_r_int.pdf

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-08-28 21:10:57
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > VAT-6 czy VAT-R ?

    No wszedzie pisza, ze zwolnienie to VAT-6, a rejestracja to VAT-R.

    > Pozycja 26.4 ;)>
    > http://mofnet.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/vat_2006/vat_r_int.pdf

    404

    WR

  • 4. Data: 2006-08-28 22:12:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Aug 2006, Witold Romaniak wrote:

    > No wszedzie pisza, ze zwolnienie to VAT-6, a rejestracja to VAT-R.

    Podaj link do "wszędzie". Chodzi o numer ustawy na podstawie której
    jest komentarz (od 2004 jest zupełnie nowa).

    tkowe/vat_2006/vat_r_int.pdf

    > 404

    SOA#1
    (sprawdzałem inną przeglądarką, na pewno nie poszło z cache).

    A pole ma treść: "podatnik będzie korzystał ze zwolnienia o którym
    mowa w art. 113 ust. 1 lub 9 ustawy"
    No i u ministra też nie ma VAT-6 a wszystko inne jest :)

    pzdr, Gotfryd