  • Data: 2006-05-03 12:08:20
    Temat: usluga bez "papierow" i podatek
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jednorazowo swiadczona dla osoby X przeze mnie usluga na kwote
    1000 zl. Bez umowy o dzielo, bez faktury.

    Wspolprace koncze ja, druga strona jeszcze nie zostala poinformowana
    o tym fakcie. Skonczone i znacznie rozszerzone wzgledem zalozen dzielo,
    zostanie przeze mnie przekazane w tym tygodniu.

    Odbiorca nie chce faktury (nie stac go na wyzsza cene) ani
    umowy o przeniesienie praw. Probowal mi podsunac do podpisania swistek,
    o tym ze przyjalem kwote za wykonanie dziela i zobowiazuje sie
    do wykonania pewnych czynnosci, co mnie zupelnie nie interesuje.
    Oczywiscie nie podpisalem.

    Kwota zostala przekazana w formie gotowki. Podejrzewam ze odbiorca
    bedzie kombinowal, wiec zalezy mi aby ten dochod w jakis sposob
    zalegalizowac. Czy wystarczy go ujac w przyszlorocznym druku jako
    przychod z pozostalych zrodel i obliczyc nalezny podatek
    do odprowadzenia? Czy moze uczynic to wczesniej (juz teraz)?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com