    From: "Mordzia" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: urząd skarbowy właściwy dla dłużnika
    Date: Fri, 29 Apr 2011 15:59:22 +0200

    Witam
    w jaki sposób mógłbym znaleźć urząd właściwy dla mojego klienta (i dłużnika
    zarazem).
    Chcę złożyć korektę VAT z tytułu tzw. "złych długów", ale najpierw
    powinienem sprawdzić status podatkowy tej firmy w "urzędzie skarbowym
    właściwym dla dłużnika". Wszystko fajnie, ale w takim Poznaniu (bo tam ma
    siedzibę dłużnik) jest kilka urzędów skarbowych. Jak mogę znaleźć ten
    właściwy dla dłużnika? Czy istnieje jakaś wyszukiwarka USów po NIPie czy
    adresie firmy czy pozostaje mi
    dzwonić do każdego z osobna i pytać.
    Przekopałem całe google, ale niczego nie znalazłem.
    Z góry dziękuję za pomoc.