    From: "melfin" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: urlop wychowawczy a likwidacja działalności
    Date: Thu, 29 Sep 2005 20:11:48 +0200

    Prowadzę zakład fryzjersko-kosmetyczny i zatrudniam tam kobietę która
    urodziła dziecko poszła na urlop macierzyński a następnie na wychowawczy
    (standard), ale zaczynają się schodki w momencie gdy nie ma sensu prowadzić
    czegoś na czym nie mam kasy a do tego trzeba jeszcze dokładać. Sensownym
    wyjściem jest likwidacja tej działalności i zwolnienie pani będącej na
    urlopie wychowawczym. Teoretycznie wraca do pracy przerywając urlop ja daję
    jej zwolnienie i po sprawie, ale że mam niestety serce to nie chcę jej
    zostawić bez środków do życia (bo nie dostanie już wychowawczego i jest bez
    prawa do zasiłku dla bezrobotnych) co zrobic by wszyscy byli szczęśliwi bym
    ja nie miał działalności a ona miała kasę będąc na urlopie wychowawczym.
    Jest kilka uproszczeń i szczegółów o których nie pisałem bo zbyt wiele tego
    ale jeśli jest coś istotnego do pełnej informacji to powiem. Dzięki