  • Data: 2006-04-24 16:05:42
    Temat: umowa zlecenie-wykonawca
    Od: "barts" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam pytanie obecnie jestem zatruniony poprzez umowe o prace na czas
    okreslony, ale od czerwca zmieniam pracodawce ktory zaproponowal mi
    umowe zlecenie, mam pytanie ile procent podatku bedzie odliczany od
    mojej pensji przy takiej formie zatrunienia ? czy przy rozliczaniu sie
    z US otrzymam jakis zwrot podatku? dodam ze jestem obecnie studentem a
    przeczytalem ze w przypadku studentow do 26 roku zycia nie placi sie
    ZUSU, czy okres pracy na umowe zlecenie bedzie liczyl sie rownierz do
    stazu pracy? pozdrawiam BARTOSZ