  • 1. Data: 2003-08-18 18:13:30
    Temat: umowa zlecenie i placenie podatkow
    Od: "marzena" <m...@i...pl>

    Witam,
    Mam nastepujace pytanie.
    Czym sie rozni placenie podatkow na umowe zlecenie dla studenta przed 26
    rokiem zycia, a umowa zleceniem dla studenta po 26 roku zycie. Pytam
    dlatego, poniewaz moj pracodawca dalej (pracuje juz prawie 2 lata) chce
    przedluzac umowe zlecenie( podpisuje ja co dwa tygodnie), ale... chce zebym
    pracowal na kogos, kto nie skonczyl 26 lat. Czy moze mi ktos wytlumaczyc
    roznice? Pomijam fakt ze nie chce nikogo zatrudniac na umowe o prace. Moze
    rowniez ktos z Szanownych grupowiczow uswiadomi mnie czy i gdzie moge
    przeczytac informacje dotyczaca wynagrodzen, tzn. po jakim czasie od
    skonczonej pracy pracodawca powinien mi wypłacic wynagrodzenie? Czy jest
    gdzies to napisane odnosnie umow zlecenia?
    Mam nadzieje ze pisze na odpowiednia grupe jesli NTG to bardzo wszystkich
    przepraszam
    Pozdrawiam
    Marzena

  • 2. Data: 2003-08-19 07:32:21
    Temat: Re: umowa zlecenie i placenie podatkow
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "marzena" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracowal na kogos, kto nie skonczyl 26 lat. Czy moze mi ktos wytlumaczyc
    > roznice? Pomijam fakt ze nie chce nikogo zatrudniac na umowe o prace.

    Jak ktos nie skonczyl 26 lat i jest studentem to nie trzeba placic od umow
    zlecen zawartych z taka osoba skladek zus.

    pzdr
    Kasia