  • Data: 2006-03-23 21:21:42
    Temat: umowa o dzieło z niemiecką firmą
    Od: "Tomek" <t...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jestem zatrudniony na umowe o pracę. Dodatkowo dorabiam sobie wykonując
    różne prace konsultingowe na umowe o dzieło. Jeżeli zawieram taką umowę z
    polską firmą to nie ma problemu. Ustalam wynagrodzenie brutto i od tego
    firma przelewa mi kwotę pomniejszoną o zaliczkę na podatek dochodowy
    (pomniejszoną o koszty uzyskania dochodu).
    Teraz zawarłem umowę z firmą niemiecką (umowa o dzieło). Dzieło zostało
    wykonane na terenie Polski. Zleceniodawca wypłaca mi całą ustaloną stawkę
    brutto.
    Moje pytanie - jak rozliczyć z urzędem skarbowym taką umowę? Czy wystarczy
    że na koniec roku uwzględnie ja jako dochód w PIT'cie? Czy musze zapłacić
    podatek, (zaliczke na podatek dochodowy) w określonym terminie po
    zakończeniu dzieła?

    /T