eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowa o dzieło, skąd wziąć dopuszczalne koszty uzyskania przychodu? › umowa o dzieło, skąd wziąć dopuszczalne koszty uzyskania przychodu?
  • Data: 2006-08-24 17:19:24
    Temat: umowa o dzieło, skąd wziąć dopuszczalne koszty uzyskania przychodu?
    Od: Mariusz Jarosiewicz <p...@n...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    pracowałem na umowie o dzieło jako ankieter, czy mam prawo do
    rozliczenia podatku uwzględniającego jakiś koszt uzyskania przychodu?
    Nic aktualnego nie wygooglałem, a chyba MF wprowadzało jakieś zmiany.
    Czy od zarobionych 100 zl muszę oddać 19 zl podatku (nigdy nie miałem
    wcześniej dochodu), czy może coś więcej/ mniej? Gdzie ewentualnie
    upominać się o koszty uzyskania przychodu, u pracodawcy? Może ktoś
    poradzić, jestem zielony w tej dziedzinie :(.