    From: "Artur" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ulga spadkowa
    Date: Mon, 24 Oct 2005 21:33:15 +0200

    Witam,

    sprawa wyglada nastepujaco:

    odziedziczylem razem z bratem mieszkanie po 1/2. Normalne ze kazdy chce miec
    swoje wlasne... Zdecydowalem sie na rynek pierwotny, podpisalem umowe
    przedwstepna z developerem. Po kilku miesiacach udalo nam sie sprzedac
    mieszkanie spadkowe. Od tego momentu zgodnie z ustawa mam 6 miesiecy na
    nabycie mieszkania od developera, co w praktyce jest niewykonalne. Jak
    zalatwic sprawe z urzedem skarbowym..... mam umowe przedwstepna i wkrotce
    dowod ze w ciagu 6 miesiecy kwote uzyskana ze sprzedazy mieszkania
    calkowicie wydatkowalem na nabycie nowego. Slyszalem ze istnieje taka
    mozliwosc jezeli umowa przedwstepna jest podpisana w fomie aktu
    notarialnego? Jesli tak to czy istnieje mozliwosc wzmocnienia zwyklej umowy
    przedwstepnej aktem notarialnym?

    Gdzie w wawie znajde w miare taniego doradce podatkowego?

    prosze o pomoc,

    pozdrawiam

    Artur