    From: "piontek" <M...@t...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ulga remontowa i fundusz remontowy
    Date: Sun, 22 May 2005 21:21:38 +0200

    Mam pytanie w 2002 roku kupilam mieszkanie do totalnego remontu,
    wykorzystalam maxymalnie ulge remontową w tym miałam faktury na wymiany
    okien, pózniej okazałao sie że spóldzielnia, w której zakupiłam mieszkanie z
    funduszu remontowego zwraca (po 5-6 latach) koszty wymiany tych okien.
    Dowiedziałam sie ze "szczęśliwcy", kórzy doczekali sie juz zwrotów ze
    spóldzielni są wzywani do Urzędu Skarbowego bo ponoć jest to nie do konca
    legalne.
    czy któś wie jak można tę sprawę załatwić, coby urząd skarbowy nie mógł się
    przyczepić.

    pozdrawiam