  • Data: 2004-11-28 19:34:54
    Temat: ulga budowlana-problem z dewelopoerem
    Od: "bartek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!

    mam nastpeujący problem
    w grudniu 2001 zawarłem umowe z deweloperem na wybudowanie mieszkania.
    Załąpałem sie na dużą ulgę budowalną.
    w 2002 roku deweloper popada w problemy finansowe nie jest w stanie wykonczyc
    mieszkania.
    w 2003 roku dogaduję sie z dewelopoerem ze w trakcie budowy ( stan surowy
    zamknięty) dokonujemy przepisu notarialnego z aneksem ze niewykonane roboty
    zostaną dokonczone w konkretnych terminach.

    stan na dzis...deweloper skasował kase i wisi mi roboty na jakies 25 tys pln.
    Dalej jestem związany z nim umową ...ale jestem własciciwlem
    nieruchomosci.Podałem go do sądu i aktualnie czekam na termin rozprawy.

    pytanie. chciałbym dokonczyc budowe na własny rachynek. mam takie prawo.
    Zerwac umowe- nie ma problemu..konczenie lokalu na swój własny rachunek i
    domaganie sie zwrotu pieniedzy przed sądem....ale...czy w momencie gdy zerwę
    umowę...TRACE DUZĄ ULGĘ BUDOWLANĄ? czy tez dalej moge z niej korzeystac?

    pozdrawiam!
    bartek