  • Data: 2007-03-18 20:44:01
    Temat: ulga bud. - zwrot vat dla osób fiz.
    Od: "MC" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam pytanie, w czerwcu 2006 roku zakończyłem oficjalnie rozbudowę domu, ale
    dalej przeprowadzałem inne prace remontowe w domu, czy mogę jeszcze się
    starać o zwrot vat dla osób fizycznych? Mam wątpliwości ponieważ znalazłem
    taki zapis:
    "Wniosek, może być złożony:
    1) po zakończeniu inwestycji, nie później niż przed upływem 6 miesięcy od
    dnia zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji zakończonych przed 1
    stycznia 2006 wnioski można składać do czerwca 2006 r.)"

    Pozdrawiam
    MC