  • 1. Data: 2003-03-29 09:19:09
    Temat: student umowa zlecenie stypendium
    Od: makint <n...@n...no>

    Witam
    Mam prace na umowe zlecenie i dostaje stypendium naukowe na uczelni
    z pracy dostalem pit-8B a co mam zaniesc do skarbowki pit-36 czy 37
    tzn czy mam wykazywac ze dostaje stypendium naukowe?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-29 11:03:25
    Temat: Re: student umowa zlecenie stypendium
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Mar 2003, makint wrote:
    [...]
    >+ tzn czy mam wykazywac ze dostaje stypendium naukowe?

    Ja tam nie wiem, ale w UoPDoOF:
    +++++
    Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są:
    39) stypendia otrzymywane na podstawie przepisów wydanych przez właściwego
    ministra w sprawie studiów doktoranckich i stypendiów naukowych oraz inne
    stypendia naukowe i za wyniki w nauce, których zasady przyznawania zostały
    zatwierdzone przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego po
    zasięgnięciu opinii Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego albo przez ministra
    właściwego do spraw oświaty i wychowania,
    -----

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-03-29 11:32:43
    Od: makint <n...@n...no>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
> [...]
    > zasięgnięciu opinii Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego albo przez ministra
    > właściwego do spraw oświaty i wychowania,

    dzieki za trop :)

    gdzie na sieci leza te przepisy

  • 4. Data: 2003-03-29 13:45:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Mar 2003, makint wrote:
    [...]
    >+ gdzie na sieci leza te przepisy

    Leń ! :)
    www.mofnet.gov.pl i po sznurku do kłębka.
    Natomiast zebrane treści ujednolicone:
    http://www.rp.pl/prawo/prawo_podatki.html

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-03-29 15:15:02
    Od: makint <n...@n...no>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
> [...]
    od razu len :]
    przed postem ostro googlowalem i bawilem sie programem jupiter do pitow
    ale nic konkretnego nie znalazlem wiec ...

  • 6. Data: 2003-03-29 22:55:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Mar 2003, makint wrote:
    [...]
    >+ od razu len :]

    Bywało gorzej :), to była "wymówka z uśmiechem" !

    >+ przed postem ostro googlowalem

    FYI: zadałem googlowi do szukania (we właściwej grupie, oczywiście):
    75% | "75 %"
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-03-30 13:44:15
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "makint" <n...@n...no> wrote in message
> [...]
    > z pracy dostalem pit-8B a co mam zaniesc do skarbowki pit-36 czy 37
    > tzn czy mam wykazywac ze dostaje stypendium naukowe?

    Pit-37.
    Stypendium nie wykazujesz.