    From: "Tobis" <n...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: stara faktura i odliczenie VAT
    Date: Tue, 17 Sep 2002 22:00:46 +0200

    Witam serdecznie grupowiczów. Piszę pierwszy raz na tę grupę. Ciekawe czy
    spotkam się z waszą życzliwością.....
    Znalazłem w papierach stara fakturę którą już oczywiście zapłaciłem na
    której jest znaczna część VAT. Czy prowadząc DG na zasadach ogólnych można
    ją jeszcze jakoś rozliczyć czy może nierozliczony VAT przepada.. Faktura
    jest z lutego a mamy wrzesień.
    T.