  • Data: 2002-09-17 20:25:19
    Temat: Re: stara faktura i odliczenie VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karol napisał:

    > 1. Czy przypadkiem nie bylo ostatnio jakiegos wyroku w tej sprawie?
    > Oczywiscie dokopujacy US za nieprawidlowa interpretacje ustawy.
    Był, dotyczył stanu prawnego sprzed nowelizacji ustawy z marca tego
    roku. Genaralnie był "w tym temacie" kilka wyroków - wszystkie na
    korzyść podatników - w pewnym momencie US mówiły jedno, ale jak ktoś
    miał zacięcie to miał niemal gwarancje że wygra w NSA.

    > 2. Roczny termin korekty wstecz to jest w planach czy moze juz uchwalony?
    Juz uchwalony. I o ile jakis czas temu Orka wypowiadała sie, że prawo do
    korekty VAT-7 nie dotyczy deklaracji złożonych za miesiące wczesniejsze
    niz marzec 2002, o tyle czytałam juz interpretację MF że jak najbardziej
    dotyczy. Też jestem tego zdania - ustawa nie mówi że nie dotyczy to
    deklaracji sprzed wejścia w życie nowego przepisu. W takich sutuacjach
    najczęściej są wyraźne ograniczenia - tutaj takowego nie ma.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl