  • Data: 2007-01-08 18:00:41
    Temat: sprzęt audio a koszty firmy
    Od: "r@v" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    prowadzę działalność gospodarczą w branży IT - tworzenie oprogramowania.
    Siedzibą i miejscem prowadzenia działalności jest moje prywatne mieszkanie
    własnościowe. Zakupiłem właśnie sprzęt audio (amplituner i głośniki), który
    oprócz oczywistego zastosowania w domowej rozrywce wykorzystywać będę
    również do przeprowadzania prezentacji i szkoleń moich klientów z zakresu
    wytwarzanego przeze mnie oprogramowania.
    Sprzęt audio jest umieszczony w salonie - w innym pomieszczeniu niż biurko,
    przy którym wytwarzam oprogramowanie :)

    Pytanie: czy w tej sytuacji mogę zaliczyć koszt zakupu owego sprzętu audio
    (lub chociaż jego część) w koszty firmy, a także odliczyć sobie VAT od niego
    ?

    r@v