  • Data: 2003-05-22 10:10:54
    Temat: sprzedaz za granice - pytanie
    Od: "rafal wanke" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam serdecznie,

    mam pytanie zupelnego laika:
    - po raz pierwszy sprzedaje partie towaru za granice, konkretnie UK, wysylam
    to poprzez ktoras z firm kurierskich.
    jestem quasi posrednikiem, poniewaz kupuje towar u dostawcy, pozniej u innego
    dostawcy jest on "obrabiany". ja zawarlem umowe z odbiorca w UK. i wystawiam
    mu fakture, organizuje transport.
    z kolei moi dostawcy wystawiaja mi fakture z VAT'em.
    no i tu pytanie:
    - co ja powinienem zrobic, doliczyc VAT do mojej faktury? czy nie.
    - co z VAT'em, ktory bede musial zaplacic dostawcom?

    dzieki za odpowiedz i porady.

    pozdrawiam,

    rafal