  • Data: 2005-02-21 18:59:27
    Temat: sprzedaż udziału w nieruchomości
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem współwłaścicielem mieszkania razem z bratem. Brat postanowił mnie
    spłacić czy od otrzymanych pieniędzy będę musiał zapłacić podatek? Jeśli tak
    to ile?

    Słyszałem o jakiś zwolnieniach jeżeli kupuje się inne mieszkanie, a ja
    zamierzam właśnie tak zrobić tylko, że chcę wziąć kredyt na 100% inwestycji
    a to co dostanę od brata przeznaczyć na wykończenie mieszkania, czy w takiej
    sytuacji te zwolnienia by mnie objęły.

    Pozdrawiam
    Kyniu