  • Data: 2010-08-23 20:17:30
    Temat: sprzedaż samochodu firmowego bez VAT - czy mogę.
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Prowadzę jednoosobową dg, kpir ,vat. Od 3 lat mam jako środek trwały
    zakupiony za 60 tys brutto samochód osobowy. Odliczyłem od niego 6 tys VAT-u
    a pozostała kwota (54 tys)jest co miesiąc amortyzowana. okres amortyzacji -
    5 lat.

    Czy mogę przy sprzedaży tego samochodu zastosować stawkę zw ?
    http://www.vat.pl/sprzedaz_firmowego_samochodu_a_vat
    _komentarz_vat_interpretacje_2751.php

    Wg tego wyjaśnienia mogę zapytać US - ale najpierw chciałbym grupę zapytać
    czy tak ktoś próbował?

    --
    pawełj
    www.ksiegowoscbudzetowa.pl