eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisprzedaż po slubie mieszkania kupionego przed ślubem (US) › sprzedaż po slubie mieszkania kupionego przed ślubem (US)
  • Data: 2004-01-28 09:27:24
    Temat: sprzedaż po slubie mieszkania kupionego przed ślubem (US)
    Od: "Asia Kopiczyńska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Przed ślubem posiadałam mieszkanie. Po ślubie zostało sprzedałam je za
    powiedzmy 100.000 zł. W Urzędzie Skarbowym złożyłam oświadczenie, że
    pieniądze ze sprzedaży wydatkuje na cele mieszkaniowe.

    Mamy z mężem wspólnotę majątkową więc, wydaliśmy na kolejne mieszkanie
    100.000 (otrzymane z poprzedniego mieszkania). Mamy wiec akt notarialny i FV
    wystawione na nas oboje.

    Czy Urząd Skarbowy, może się przyczepić, że pieniądze nie zostały wydane
    tylko przeze mnie, albo udowadniać, że wydałam za mało (kwotę 100.000
    podziela na dwie osoby i powiedzą, że ja wydałam tylko 50.000)?

    Dziękuję z góry za odpowiedź.

    Asia