    From: "no one" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaż mioteł
    Date: Tue, 28 Nov 2006 17:42:43 +0100

    Witam szanownych grupowiczów.
    Mam takie pytanie: w jaki sposób moge udokumentować sprzedaż mioteł
    brzozowych na rzecz osoby fizycznej prowadzącej działalnośc gospodarczą. Nie
    bedzie to sprzedaz jednorazowa, mysle że sprzedam kilka partii tych mioteł.
    Sam nie prowadze działalności gospodarczej, wiec nie moge wystawic rachunku
    ani tym bardziej faktury. Czy mogę zawrzeć z kupujacym umowe na przykład o
    dzieło na wykonanie mioteł czy pozostaje jedynie umowa kupna sprzedaży? Co z
    podatkiem dochodowym w takim przypadku?

    Dziekuje za zainteresowanie tematem.
    Pozdrawiam
    Marcin