    From: KK <r...@a...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaż - kasa??
    Date: Thu, 30 Oct 2008 22:32:17 +0100

    Witam

    Mam taką oto zagwozdkę. Czy sprzedając sprzęt komputerowy do którego
    przypuszczam że jest dodane oprogramowanie (sterownik) muszę je wbijać
    na kasę? Oprogramowanie normalnie się wbija na kasę. Ale czy w tym
    przypadku postąpić tak samo? Pytam bo nie posiadam jeszcze kasy
    fiskalnej i nie bardzo mam ochotę wydawać na nią pieniądze w tym
    momencie. Ewentualnie czy jest jakiś sposób aby to obejść? Może wpłaty
    dokonywane na konto przez klientów?

    Pozdrawiam
    KK