  • Data: 2011-03-04 21:06:10
    Temat: sprzedaż działki przed upływem 5 lat
    Od: "Janusz" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    żona w spadku dostała siedlisko, które sprzedała przed upływem 5 lat.
    Pieniądze ze sprzedaży wydane zostały w kapitalny remont naszego domu.
    Jednak przy zakupie mat. budowlanych ja, czyli jej mąż od 36 lat wspólnie z
    nią mieszkajacy i rozliczający się , kupowałem mat. na fakturę na siebie.
    Czy możemy wykorzystać te faktury aby uniknąć podatku po sprzedaży działki.

    Pozdr.Janusz