    From: "gfo" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: spóźniona faktura przy WNT
    Date: Wed, 10 Jan 2007 09:25:55 +0100

    Witajcie,
    Moi drodzy mam następującą sytuację. Towar z Włoch przyszedł fizycznie w
    grudniu na nasz magazyn, ale bez faktury. Zagapiłem się i wróciłem do sprawy
    dopiero teraz w styczniu. Gdy upomniałem się o fakturę od naszego włoskeigo
    kontrahenta, dostałem skan faktury z datą wystawienia na listopad. Powstaje
    pytanie jak to przyjąć i co z Vatem? Po dacie wpływu faktury (czyli na
    styczeń) nie mogę chyba , bo obowiązek podatkowy powstaje w chwili
    wystawienia faktury, na grudzień (czyli wtedy kiedy faktycznie przyszedł
    towar) chyba też nie bo nie miałem na podstawie czego. Macie jakiś pomysł?