  • Data: 2006-09-21 22:48:19
    Temat: sposób wystawienia rachunku
    Od: "gordom" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pytanie błahe od lamera, który zaczyna prowadzić działalność;-). Wybrałem
    ryczałt i nie będę płacił VAT. Kupiłem w związku z tym druki rachunków dla
    zwolnionych z VAT. Mam pytanie czy prowadząc "Usługi wynajmu umeblowanych
    lokali krótkotrwałego zakwaterowania" (PKWiU 55.23.13) muszę, zgodnie z
    rubrykami tego druku, rozbijać kwotę wynajmu na poszczególne dni i wpisywać
    cenę jednostkową oraz ilość dni (notabene czy jest w takim wypadku coś
    takiego jak jednostka miary "dzień" lub "doba"? - jak dla mnie dość głupawo
    to brzmi). A może mogę po prostu zignorować rubryki "Jednostka miary",
    "Ilość" oraz "Cena jednostkowa" i przejść od razu do "Wartości" wpisując
    całą kwotę? Z góry dzięki za odpowiedź

    --
    gordom