  • 1. Data: 2004-03-19 11:14:18
    Temat: sp z o.o.
    Od: "wiew" <a...@r...pl>

    będę prowadzić so. z o.o. która jest najkrócej mówiąc kanjpą - klub jak się to
    teraz mówi. Potrzebuję kilku wskazówek odnośnie remenentów, które się robi w
    zależności od potrzeb np raz na m-c. Jak mam ten remanent to co z nim robię??
    Czy jeżeli mam jakieś braki (np. było 100l wódki a zostało sprzedanych 80l) to
    czy jest to koszt uzyskania przychodu, czy mogę to zaliczyć w straty, jak się
    to ummuje w dekaracji CIT i co z tym wogóle zrobić??
    Proszę o pomoc w tej sprawie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-03-19 12:06:02
    Temat: Re: sp z o.o.
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

> [...]
    się
    > to ummuje w dekaracji CIT i co z tym wogóle zrobić??

    Te sprawy radze uzgodnic z kims kto bedzie prowadzil ksiegowosc twojej sp. z
    o.o.

    D.A.

  • 3. Data: 2004-03-19 20:06:59
    Od: newmen<n...@p...onet.pl>

    art.16 ust.1 pkt 47 Ustawy o podatku dochodowym od osob prawnych:
    "Nie uwaza sie za koszty uzyskania przychodow:
    ..
    47) strat powstalych w wyniku nadmiernych ubytkow lub zawinionych
    niedoborow wyrobow akcyzowych oraz podatku akcyzowego od tych
    ubytkow lub niedoborow,"

    Jest tez ponoc jakas interpretacja MF co uwaza sie za "nadmierne
    ubytki wyrobow akcyzowych"... ale niestety nie wiem gdzie mozna jej
    szukac.

    -> http://usenet.pomocprawna.info