  • 1. Data: 2004-03-19 07:27:59
    Temat: deklaracja VAT-7 a ujemny wynik zakupów
    Od: "Mario" <a...@c...pl>

    Pomocy pierwszy raz mam taką sytuację i nie wiem co mam z tym zrobić
    zakupy za luty mam na minusie i program Mała Księgowość nie wstawia mi w
    rubryce zakupy opodatkowane nawet kwoty na minus (czyste pole).
    Czy to jest prawidłowe?
    Co mam robić?

    Dzięki z góry za pomoc.

    --
    Mario
    e-mail; m...@c...pl

  • 2. Data: 2004-03-19 08:43:16
    Temat: Re: deklaracja VAT-7 a ujemny wynik zakupów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Mar 2004, Mario wrote:

    >+ Pomocy pierwszy raz mam taką sytuację i nie wiem co mam z tym zrobić
    >+ zakupy za luty mam na minusie

    Znaczy: wiecej zwrotu niż sprzedaży ?
    No to jakieś dwa-trzy miesiące temu było takie pytanie, po czym
    pytający :) zapodał przepis szczegółowy (AFAIR z rozporządzenia)
    który stanowi AFAIR że wtedy nie rozlicza się VAT - wszystko
    "do przeniesienia" (rozumiem że tak samo jakby nie było sprzedaży).

    >+ i program Mała Księgowość nie wstawia mi w
    >+ rubryce zakupy opodatkowane nawet kwoty na minus (czyste pole).
    >+ Czy to jest prawidłowe?

    Jeśli to zostanie "w nierozliczone w poprzednich okresach" to *chyba*
    OK... :)

    >+ Co mam robić?

    Poszukać tamtego posta :), albo samemu przjerzeć rozporządzenie
    coby mieć podstawę prawną pod ręką :) (jak znajdziesz to zapodaj
    nr paragrafu)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-19 14:38:46
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakupy za luty mam na minusie i program Mała Księgowość nie wstawia mi w
    > rubryce zakupy opodatkowane nawet kwoty na minus (czyste pole).
    jezeli otrzymane faktury korygujace powoduja ze cale zakupy sa na minus.
    Nalezy te ujemne kwoty wpisac do deklaracji. Kwoty podatku powieksza vat
    nalezny.

    Atomek