  • Data: 2002-02-12 19:27:39
    Temat: skradziono środek trwały - jak rozlicza
    Od: "Skrzat" <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W miesiącu styczniu skradziono mi samochód ciężarowy wraz z naczepą.
    Samochód był moją własnością ale naczepa była w leasingu.

    Proszę o pomoc:
    - jak rozliczyć amortyzację za styczeń i kiedy/jak wpisać zmiany w tabeli
    amortyzacynej?
    - czy to prawda, że od dnia kradzieży nie jest moim kosztem czynsz
    leasingowy, i że od tej części nie mogę odliczać VAT (jak podzielić ten
    czynsz leasingowy)?
    - czy od strat muszę odprowadzić do U.S. podatek VAT i od jakiej wartości?

    Bardzo proszę o pomoc.
    Z góry serdecznie dziękuje.